سکوت صبح

**یه خلوت بزرگ واسه یه دل کوچیک**

سکوت صبح

**یه خلوت بزرگ واسه یه دل کوچیک**

یادش بخیر

 

قرار بود بچه ها برای خدا یه نامه بنویسن و هرچی دلشون می خواد از خدا بپرسن.

یکی از نامه ها این بود:

«خدای عزیز

  چرا به حای اینکه اجازه بدی مردم بمیرن و مجبور بشی آدمای تازه ی دیگه ای

بسازی همین آدمایی رو که وجود دارند نگه  نمی داری ؟ »

هیچ فکرش رو کردی چرا خدا یه دفعه از یکی تمومه فرصت ها رو می گیره و

یه دفعه و یه جا همه ی اون ها رو در اختیار یه موجود تازه قرار می ده ؟

من برای پوپک گلدره طلب رحمت می کنم و امیدوارم خدا رحمتش کنه.

هنوز هم سریال (دریا) یادم نرفته با اون نقش آفرینیه زیبای پوپک

 

 

خدایا...

(نمی دونم مال کیه! ولی دوسش دارم)

 

خدایا؛ «عقیده» مرا از دست «عقده ام» مصون بدار.

خدایا؛ به من قدرت تحمل عقیده «مخالف» ارزانی بدار.

خدایا؛ به من زیستنی عطا کن که در لحظه مرگ بر بی ثمری لحظه ای که برای زیستن گذشته است حسرت نخورم و مردنی عطا کن که بر بیهودگیش سوگوار نباشم، بگذار تا آنرا من خود انتخاب کنم اما آنچنان که تو دوست می داری.

سال ۸۵!

سلام سال نو مبارک(فکر کنم یکمی دیر شده!)

من تعطیلات بدی نداشتم شما چطور؟

فقط درس نخوندم که فکر کنم برای همه عادی باشه.

                                ***

«ای آرام کننده ی دل می خواهم سبز باشم

به رنگ همان صداقتی که به من آموختی.

می خواهم دریا باشم

به اندازه همان وسعت نگاه تو. »

دعا می کنم همه سال خوب و پر برکتی داشته باشیم.