سکوت صبح

**یه خلوت بزرگ واسه یه دل کوچیک**

سکوت صبح

**یه خلوت بزرگ واسه یه دل کوچیک**

خدایا...

خدایا  

مگذار دعا کنم که مرا از دشواری ها و خطرهای زندگی مصون داری 

بلکه دعا کنم تا در رویارویی با آنها بی باک و شجاع باشم 

مگذار از تو بخواهم درد مرا تسکین دهی 

بلکه توان چیرگی بر آن را به من ببخشی....

نظرات 4 + ارسال نظر
دیبا سه‌شنبه 14 شهریور 1391 ساعت 12:46 ب.ظ http://bitterdream.blogsky.com/

خیلى زیبا بود....
وبلاگه خوبى دارى
موفق باشى
خوشحال میشم به منم سر بزنى

شینا کلک سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 12:32 ق.ظ

گاه گاهی دل من میگیرد بیشتر وقت غروب ، آن زمانی که خدا نیز پر از تنهایی ست ...و اذان در پیش است من وضو خواهم ساخت از خدا خواهم خواست که تو تنها نشوی و دلت پر ز خوشی های مداوم باشد و بخندی همه عمر

gorgegorgan یکشنبه 26 شهریور 1391 ساعت 09:25 ق.ظ

آفتاب را دوست دارم به خاطر پیراهنت روی طناب رخت
باران را اگر می بارد برچتر آبی تو
و
چون تو نماز خوانده ای،
خداپرست شده ام .

gorgegorgan یکشنبه 12 آذر 1391 ساعت 02:19 ب.ظ

الهی آمین...یا رب العالمین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد