سکوت صبح

**یه خلوت بزرگ واسه یه دل کوچیک**

سکوت صبح

**یه خلوت بزرگ واسه یه دل کوچیک**

گاهی فقط گاهی

خسته از نامهربونی بعضی آدم ها نشستم روی صندلی اتاقم ...

قلم به دست  گرفتم ، می نویسم ...

شاید نوشتن کمکی باشد برای رهایی از فکر های مردم آزار !

شاید بازی با کلمات ، جمله ها و خط های کاغذ باعث شود در کوچه پس کوچه های لغات گم شوم و راه برگشت به کلبه غصه پیدا نکنم ! 

گاهی گم شدن خوبه...

گم بشم که فراموش بشم ، گم بشم که فراموش بکنم .

گاهی فراموشی خوبه ، تا فراموش بکنم فراموش کردنی ها رو !

گاهی سکوت خوبه ، تا ساکت باشم تا ببینم !

گاهی بی خبری خوبه ،تا بی خبر باشم از راه های فریب دیگران !

گاهی دور شدن خوبه، تا دور بشم از بدی بد ها!

 

اما این گاه ها فقط گاهی خوبه ... 

گاهی به یاد آوردن خوبه ... به یاد بیارم خوبی خوب ها رو !

گاهی پیدا کردن خوبه ... پیدا کنم عشق رو در لحظه لحظه های زندگی ام !

گاهی حرف زدن خوبه... تا آروم کنم دلی رو که تنهایی آزارش میده !

گاهی فهمیدن خوبه ... تا بفهمم تمام خوبی های پنهان مانده رو !  

هنوز نشستم ام ، گم شدم تا غصه مرا پیدا نکند ، اما دوباره پیدا میشوم تا شادی مرا ببیند .

ساکت شدم تا درد دل های دلم را بشنوم ، دوباره حرف زدم تا دلداری اش بدهم .

فراموش کردم بدی ها و نامهربونی ها رو ، دوباره به یاد آوردم خوبی ها و زیبایی ها رو .

 

اما...

از ازل تا ابد عشق خواستنی است . 

 

نظرات 18 + ارسال نظر
رضا شنبه 14 شهریور 1388 ساعت 11:16 ق.ظ http://hoof.blogsky.com

سلام نگین جوون
اولش که دیدم سایتت به روزه خوشحال شدم از اینکه هنوز می نویسی اما وقتی اومدم توش ناراحت شدم...
این چه وضعه قالبه؟؟؟ این چه وضعه نوشتنه؟؟؟ مثل اینکه یه نگینه دیگه شدی....
منو یادت هست؟؟؟

زیاد که عوض نشدم!!

شینا - کلک شنبه 14 شهریور 1388 ساعت 12:13 ب.ظ

سلام خانومی
این قالب جدیدت خیلی محشره به حرف هیشکی گوش نکنی یه وقت عوضش کنی ؟ همین خوبه !
این عکس جدیدت هم خیلی ماهه یه حس غریبی رو آدم نشون میده هر چی کمک از دستم بر بیاد واست انجام میدم .آخه میخوام همیشه تک باشی
قربونت

مرسی خیلی ممنون.
از خجالت شما هم درمیایم

امیر دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 09:34 ق.ظ

سلام
همیشه تغییرات خوبه!!!!!!!!!
موفق باشی

سلام قبول باشه
ممنونم

ره گذر سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 12:29 ب.ظ http://shabestan.blogsky.com

نوشته فوق العاده ای بود
همیشه بنویس چون نوشتن آرومت می کنه
و چه کار خوبی می کنی بدیها رو فراموش می کنی
جمله آخرت محشره:
اما...

از ازل تا ابد عشق خواستنی است .

راستی قالب ترسناک جدیدت مبارک.
مواظب خودت باش.
در پناه حق

شما لطف دارین نسبت به من و وبلاگ و نوشته هام.
خوشحالم کردین با حرفاتون.

تشکر

مریم جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 03:47 ق.ظ http://shaparakha.blogsky.com/

ஜƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ شاپرک های خیالی Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஜ
***********سلام************
[گل]*•. .♥.•.¸*¸.•*´¨`*•.¸[گل]
***********به روزم************
[گل]*•. .♥.•.¸*¸.•*´¨`*•.¸[گل]
***اگه دوست داشتییه سر بزن****
[گل]*•. .♥.•.¸*¸.•*´¨`*•.¸[گل]
ஜƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ شاپرک های خیالی Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஜ

محمدامین شنبه 21 شهریور 1388 ساعت 04:06 ب.ظ http://mohamadamin2.blogfa.com

سلام ممنون از حضورت.....
$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
...........?
........?
....?

راستی من هم اپم

= شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 02:48 ب.ظ

با سلام و احترام جهت چاپ رایگان کتاب شعرتان به آدرس زیر در گوگل مراجعه فرمایید:
khodkar.blogfars.com

سلام
خیلی ممنون

نگار دوشنبه 30 شهریور 1388 ساعت 07:54 ب.ظ http://parniya62.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااام
خوفی نگین جونم
حواسم نبود ازت اجازه بگیرم
با ایدت وبلاگ درست کردم ببخشید!
باورم نمیشه

نیستم توی خواب و تو خیالت ، آخر عاشقی

اینه

بشینم من چشم به راهــــــت ، باورم نمیشه چشمــــــــــــــــــــــــــات

منـــــــــــــــــــــــــــــــــو دوســـــــــت نداشتـــــــــه باشـــــــــــــــــــــن

توی مرز بـــــــــــــی نهایت ، از مـــــــــــــــــــــن و دلــــم جــــــــــدا شن

مگه مــــــــــن واست نداشتــــــــــــــــــم ، توی عاشقـــــــــــــــی صـــــــداقت

که تـــــــــــو باز رفتـــــــــــی و اینجور ، به دلـــــــــــم کردی خیــــــــــــــانت

تویــــــــــــــــــــی که هر روز و هر شب ، به جونــــــم قســــــــــــم می خوردی

چطوری بایـــــد مــــــــــــــــی دیدم ، دلتـــــــــو بـــــــــــــه اون سپـــــــــــردی

دلــــــــــــی که همیشــــــــــــــــــــه با من ، از عشـــــق و وفـــــــا می خوندش

چطوری باید مـــــــــــــی دیدم ، رفتش و پیشـــــــــم نــــــــــــــــــــموندش

از روزی که رفتی و نیستــــــــــــی ، مثل بارون مــــــــــــــن می بارم

من رو دیوار اتاقـــــــــم ، عکسهاتــــــــو خاطـــــــــــــره دارم

توی تنهایـــــــی شبهــــام ، اگه مـــــــــــن یه روزی مردم

بدون از دوریه چشمات ، همیشه غصه مـــی خوردم

غصه ی این که بری و هیچ موقع نبینمت مــــن

یا اینکه تنهــــــــــــــــــــــــــــــــا بمونم

با یه کوله باری از غـــــــــم

سلام خانمی.
این چه حرفیه
آیدی من و تو نداره!!!
نوشه جونت عزیزم

مریم پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 06:08 ب.ظ http://shaparakha.blogsky.com

$$______________سلام_____________$$
__$$$$*_________خوبی؟________,,$$$$*
___$$$$$$$,,_____________,,$$$$$$$$*
___$$$$ــ_شاپرکهای خیالی به روز شد_$$$
____$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$@@$$$$$$$$****
_________,,,__*$$$@@.$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$یه سر بزن*$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$_________$$$$$*,,____*
______,;$*$$**'__منتظرتم____**$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,

محمدامین شنبه 4 مهر 1388 ساعت 02:31 ب.ظ http://mohamadamin2.blogfa.com

محتـاج چشمـهـای تــوام ای قــرار دل

قدری شتاب کن به خـدا دیر می شود



تو نیمـه نهـان منـی بـی دلیـل نیسـت

کز زنـدگـی بی تـو دلم سیر می شود



برگرد ای بهار که خواب و خیال عشق

با بازگشت چشم تـو تعبیـر می شود



اشک ندامت من و خون گریه های دل

از هرم یـک نـگاه تـو تبخیـر می شـود



چیزی ز خود ندارم و این شعر تازه هم

وصف نگاه توست که تقریر می شود

ysaman چهارشنبه 8 مهر 1388 ساعت 11:07 ب.ظ http://ysaman.blogfa.com

سلام خوبی؟
مرسی از اینکه به قصر تنهایی هام سر زدی
واقعا وبلاگت خوشکله
یه دنیا دوستت دارم تو قصر تنهایی هام منتظرتم

سلام.
خوشحالم کردی خانمم
موفق باشی

ysaman پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 11:22 ق.ظ http://ysaman.blogfa.com

سلام خوبی؟
مرسی از اینکه به قصرم سر زدی
بازم منتظرتم

خواهش میکنم

مریم یکشنبه 12 مهر 1388 ساعت 07:15 ب.ظ http://shaparakha.blogsky.com

سلام آپم با موضوع" بدون شرخ "و عکسهایی از:
1- عروس و دوماد خیلیییییی رمانتیک
2- تشعیع جنازه ی غم انگیز
3- عنده ترس
3- آخر شیطنت
و......
خوشحال می شم بیای و راجع به عکسها نظر بدی
منتظرتم

امیر دوشنبه 13 مهر 1388 ساعت 11:45 ق.ظ

آرزویم این است
نریزد اشک از چشمان تو هرگز
مگر از شوق وصال
موفق

واقعا ممنونم ازتون.

ایکلروس دوشنبه 13 مهر 1388 ساعت 04:55 ب.ظ http://ikaros.blogfa.com

بی میل نبودم این داستان قدیمی را بارها بخوانم. این میل را به شما هم سرایت می دهم... به روزم

گلی شنبه 9 آبان 1388 ساعت 02:40 ق.ظ

سلام نازنینم

وای نگین ، تمامی لغت بع لغت ای شعر
سطر به سطرش
عینا" حرف دل خودم بود نگین.

از بابت تصویر های زیبایی که با خلاقبن فوقالعاده خوب در این شعر بکار بردی بهت تبریک می گم.

بهترین های دنیا رو برات آرزومندم.
گلی ( دوستدار تو آخرین روز زندگیم )

معین دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 01:58 ب.ظ http://esf2music.blogfa.com

سلام خوبی یه سر به من بزن آپیدم مرسی [قلب]

نجفی سه‌شنبه 19 آبان 1388 ساعت 11:41 ق.ظ http://http://www.berkeh88.blogsky.com

دوست من در کوچه های تنهائیت قدم زدم و واژه های جانت را که در حریر شبنم غنوده بود را باز کردم و با نگاه خسته و چشم بسته شنیدم . و در آن چیزی ندیدم جز احساسی خفته بر زنجیر و مهتابی که گستره نگاهت را با وزش ستاره های پر فروغ زینت داده بود . از راه دور تو را به میهمانی شبنم دعوت میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد