سکوت صبح

**یه خلوت بزرگ واسه یه دل کوچیک**

سکوت صبح

**یه خلوت بزرگ واسه یه دل کوچیک**

پری

پری بودی و با من راز کردی

به ناز و عشوه عشق آغاز کردی

مرا آواز دادی ، چون رسیدم

کبوتر گشتی و پرواز کردی 

نظرات 11 + ارسال نظر
مرضیه پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 02:22 ق.ظ

سلام چه عکس خوشملی گذاشتی نگین جون
وااااااااااای وقتی میای اینجا این لینک گ.گلین رو میبینم کلی دلم می گیره

سلام خانمم
میخوای گوگلین رو بردارم؟
اصلا بردارم گمونم بهتر باشه

ایکاروس جمعه 30 مرداد 1388 ساعت 03:15 ب.ظ http://ikaros.blogfa.com

همشهری هستیم؟ گرگان؟ چه تصادفی!

بله همشهری هستیم

love شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 02:14 ق.ظ

نازنینم ! رنجش از دیوانگی هایم خطاست
عشق را همواره با دیوانگی پیوند هاست
شاید این ها امتحان ماست با دستور عشق
ور نه هرگز رنجش معشوق را ، نخواست
ساحل آرام بی محنت نیاید در کنار
عشق بی «تلواسه « و دریای بی توفان کجاست ؟
چند میگویی که من از شکوه ها داری به دل
لب که بگشایم مرا هم با تو چندان ماجراست !
عشق را ای یار ! با معیار بی دردی مسنج
علت عاشق ؛ طبیب من ! ز علت ها جداست
جذبه از عشق است و با او بر نتابد هیچ کس
هر چه تو آهن دلی او بیش تر اهن رباست
( بی تلواسه) یعنی اضطراب ، بی قراری ، اندوه
سلام . این شعر از مرحوم حسین منزوی رو تقدیم میکنم به شما بخاطر مطالب زیبایی که دارین با آرزوی خوشبختی و سعادت . قربان شما شینا . نی نی

ای شیطون بلا
خیلی خوشم اومد شینا جون

ایکاروس شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 11:24 ق.ظ http://ikaros.blogfa.com

اوه یادم نبود تو رفیق ساره بودی... عروس شده!

بله خبرش رو دارم.
ممنون

فیزیکدان کوچولو دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 04:23 ب.ظ

سلام
می خواستم یه جای جالب رو بهتون معرفی کنم.
"پارک علمی تفریحی فن‌آموز گستر"
یه پارک برای بازی کردن و یاد گرفتن آسان فیزیک! من خودم رفتم و بسیار لذت بردم، به همین دلیل وظیفه خودم دونستم به علاقمندان به علم هم معرفیش کنم. برای هر سنی هم مناسبه. به سایتش یه سری بزنید، پشیمون نمی‌شید و حتما میرید از نزدیک هم ببینیدش.
www.fago.ir

سلام
خیلی ممنون.لطف کردید

محمدامین دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 04:26 ب.ظ http://mohamadamin2.blogfa.com

این روزا عادت همه رفتنو دل شکستنه درد تموم عاشقا به پای هم نشستنه
این روزا مشق بچه ها یه صفحه آشفتگی گردای روی آینه ها فقط غم زندگی
این روزا درد عاشقا فقط غم ندیدن مشکل بی ستاره ها یه کم ستاره چیدنه
این روزا کار آسمونمون پر از شکسته بالی جای نگاه عاشقت باز توی خونه خالییه
این روزا کار آدما دلهای پاکو بردن بعدش اونو گرفتنو به دیگری سپردن
این روزا کار آدما تو انتظار گذاشتن ساده ترین بهونشون از هم خبر نداشتن
این روزاسهم عاشقا غصه و بی وفایی جرم تمومشون فقط لذت آشنایی
این روزا کار گلدونا مرگو بهونه کردن کار چشای آدما دل رو دیوونه کردن
این روزا آدما دیگه تو قلب هم جا ندارن مردم دیگه تو دلاشون یه قطره دریا ندارن

شهرام چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 09:20 ق.ظ http://www.jonobgan.blogfa.com/

سلام
جالب بود. این قالب زیباییهای فراوانی داره

محمدامین جمعه 6 شهریور 1388 ساعت 05:44 ب.ظ http://mohamadamin2.blogfa.com

می خواهم عاشق بمانم .... بگذار عاشق بمانم !

این لحظات زیبای عاشقی را از من مگیر !

بگذار عاشق بمانم ٬این قلب عاشق را از من مگیر !

دستهای گرمت را از من جدا مکن !

بگذار دوستت داشته باشم ٬مرا در به در این دنیای بی محبت مکن !

می خواهم از عشق تو بمیرم ...

بگذار بمیرم ٬مرا پشیمان از این عاشق شدن مکن !

خیلی دوستت دارم !

این کلام مقدس را باور کن !

دل من عاشق تو هست ٬

مرا دلتنگ لحظه های .....مکن !

قلب من برای تو ٬این قلب بی طاقتم را زیر پاهایت له مکن !

این لحظات زیبای عاشقی را از من مگیر

خیلی زیباست.
ممنون

مریم چهارشنبه 11 شهریور 1388 ساعت 02:14 ق.ظ http://shaparakha.blogsky.com

سلام نگین جان خوبی؟
مرسی سر زدی
کوتاه و زیبا بود
فعلا...

آدی جمعه 13 شهریور 1388 ساعت 12:08 ب.ظ http://arrabebeheshti.blogfa.com

سلام خانومی.
عبادات قبول. ما رو از دعای خیرتون بی نصیب نذارین.
قالب خیلی قشنگیه.احساس خوبی به آدم میده.

گلی شنبه 9 آبان 1388 ساعت 08:14 ب.ظ

سلام نگین جانم.

بسیار زیبا.
بسیار عالی.

" شاعر زیباییها "
" شاعر لطیفترین احساسات " ،
القابیست
که براستی سزاوار آن هستی نگین [hk.

دوستدار تو تا آخرین نفس زندگیم.
گلی

سلام عزیزم
نگو اینطوری گلی جونم
اینطو نیست که میگی
من خجالت میکشم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد