سکوت صبح

**یه خلوت بزرگ واسه یه دل کوچیک**

سکوت صبح

**یه خلوت بزرگ واسه یه دل کوچیک**

این روزها...

باز آخرای خرداد از راه رسید.

این روزها یاد منوره ی عزیز رو کردم....

 

از زندگانیم گله دارد جوانیم

شرمنده ی جوانی از این زندگانیم

دارم هوای صحبت یاران رفته را

یاری کن ای اجل که به یاران رسانیم

پروای پنج روز جهان کی کنم که عشق

داده نوید زندگی جاودانیم

چون یوسفم به چاه بیابان غم اسیر

وز دور مژده ی جرس کاروانیم

گوش زمین به ناله من نیست آشنا

من طایر شکسته پر آسمانیم

گیرم که آب و دانه دریغم نداشتند

چون میکنند با غم بی همزبانیم

ای لاله ی بهار جوانی که شد خزان

از داغ ماتم تو بهار جوانیم

گفتی که آتش بنشانی ولی چه سود

برخاستی که بر سر آتش نشانیم

شمعم گریست زار به بالین که شهریار

من نیز چون تو همدم سوز نهانیم

هنوزم با دیدن عکسش خاطرات دوران راهنمایی،دبیرستان و اون مدت کوتاه که هم دانشگاهی بودیم

برام زنده میشه....

روحش شاد.

نظرات 12 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 26 خرداد 1387 ساعت 11:34 ق.ظ

خدا رحمتش کنه.

ممنون جناب ناشناس .

دکتر یکشنبه 26 خرداد 1387 ساعت 02:30 ب.ظ http://www.0o0.blogfa.com

سلام
خدا بیامرزتش
راستی آپ کردم منتظرتون هستم...
تا بعد...

آریانا آریارمن یکشنبه 26 خرداد 1387 ساعت 09:10 ب.ظ http://www.ariarman.persianblog.ir

درود بر شما دوست گرامی
سپاس از باران مهر شما بر نوشتارم.
از اینکه با من همراه هستید خرسندم و سپاسگذارم.
نوشتار شما ستودنی و ارزشمند است و غرق شدن در نوشتار پاک شما لذت بخش است.
امید است که همواره نویسا در سایه سار ایزد یکتا باشید.
تا درود و دیداری دیگر بدرود

Arash دوشنبه 27 خرداد 1387 ساعت 04:02 ب.ظ

عشف دست نیافتنیه ... هنزم نظرت منفیه : www.MLBK.33ir.com

لینا دوشنبه 27 خرداد 1387 ساعت 09:26 ب.ظ http://sweet-time.blogfa.com

سلام گلم

قبل از همه چی....
ممنون از این که افتخار دادی بیای تولدم . . ..!

خیلی ناراحت شدم...
چون واقعا میفهمم چی میگی. ..
خیلی سخته. .
برای منم یه همچین اتفاقی پیش اومده . . .که هروقت یادم میفته دیوونه میشم. .
یلدا ی گلم . ..(برا شادیه روح هر جفتشون یه صلوات ختم کنین)


قربونت برم
فعلا

امیر دوشنبه 27 خرداد 1387 ساعت 10:22 ب.ظ http://shabroekhial.blogsky.com

نگین عزیز سلام همین طور به دوست نازنینت که مطمئنن از لابلای شاخه های سدر و کنار چشمه شیرین عشق خدا از اون بالا بالا ها سرک می کشه تا برای مهربونیت یه لبخند آسمونی بزنه .

امیدوارم همیشه برای دلتنگی هات یه کوزه پر از اشک بهشتی پر کنی و روزهای بی قراری یه جرعه بنوشی تا آرامت کنه .

دلم نا خواسته برای دوست تنگ شد و لحظه ای ناگفته باهاش حرف زدم کلی بهش حسودیم شد و کلی براش دعا کردم . امیدوارم همیشه تویه دلت پر ز شادی باشه و یادت باشه که رفته های دوست داشتنی الان تویه یه دنیای پر از نور و سرور دارن با دستهای لطیفی می رقصند و با زمزمه های غریبی می خوانند . خیلی خوشحال میشن اگه بیادشون که می افتی بجای افسوس خوردن شاد باشی که جای خوبی رفتن . امیدوارم اونقدر تویه این دنیا بمونی کههنوز فرصت رفتن به بهشت رو داشته باشی .

...........
ادامه رو دیگه نمی نویسم تا زیاد طولانی نشه . امیدوارم همیشه دوست های خوب داشته باشی و همیشه خوب باشی .

یاعلی

عادله سه‌شنبه 28 خرداد 1387 ساعت 12:09 ق.ظ

آن دوست که عهد دوستداران بشکست
می رفت و منش گرفته دامن در دست
می گفت که بعد از این به خوابم بینی
پنداشت که بعد از او مرا خوابی هست............

منم دلم واسش تنگه، امیدوارم بازم با قلب مهربونش واسمون دعا کنه.

آریانا آریارمن سه‌شنبه 28 خرداد 1387 ساعت 06:33 ب.ظ http://www.ariarman.persianblog.ir

درود بر شما دوست گرامی
سروده ی بسیار زیبایی است
نهایت استفاده را بردم.
از اینکه به کومه ی گلین و ترک خورده ام قدم می نهید سپاسگذارم.
بدرود

لینا پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 04:13 ب.ظ http://sweet-time.blogfa.com

سلام عزیزم

خوبی؟؟

نگین جونم فدات من تقرابا خیلی وخته که تو گوگلین عضو هستم ولی اصلا نمیدونم چطور باید راه بیفتم!
اصلا چجور جاییه. ..چه شکلی باید فعالیت داشته باشیم. .!
اصن کلا وختی میرم قات میزنم . . .!

شما که خودت یه پا استادی. .!
میشه یکم راهنماییم کنی؟؟؟

خیلی ممنون میشم گلم. .

آریانا آریارمن جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 06:08 ب.ظ http://www.ariarman.persianblog.ir

درود بر شما دوست و همکار گرامی

به آگاهی می رساند روز یکشنبه بتاریخ 2/4/87 نقد تارنمای(آبادانی اندیشه)اینجانب در فرهنگسرای دانشجو که به مدیریت استاد سید ابوالفضل درخشنده مدیر تارنماهای(تخریبچی دوران و جلسات نقد و بررسی وبلاگها)هست،می باشد.

به همین بهانه از شما دوست و همکار گرامی دعوت به عمل می آید تا در آن نشست صمیمی حضور به عمل رسانید.

بدیهی است حضور شما سرور فرهیخته موجبات خرسندی و خشنودی اینجانب را فراهم می سازد و همچنین دیدار با شما بر افتخاراتم می افزاید.

پیشاپیش از زحمات سرور فرزانه استاد سید ابوالفضل درخشنده،نهایت سپاس را دارم که درخواست نقد تارنمای اینجانب را پذیرفتند.

نشانی: یوسف آباد - خیابان سید جمال الدین اسد آبادی - خیابان ۲۱ - بوستان شفق - فرهنگسرای دانشجو،سرای کتاب


زمان: روز یکشنبه 2/4/87 از ساعت 17:00 تا 19:00

با سپاس فراوان

خاطرات یکشنبه 2 تیر 1387 ساعت 09:54 ق.ظ http://ghameshirin.blogfa.com

ای رفیق نا خوشیهام این خوشی باید بمیره
جز تو همراهی ندارم تا شب از من پس بگیره
با تو بدرود ای مسافر هجرت تو بی خطر باد
پر طپش با شه دلی که خون به رگهای تنم داد

نگار دوشنبه 18 شهریور 1387 ساعت 12:48 ب.ظ http://negar68rs.blogfa.com

سلام نگین جونم.
خوبی عزیز.
ممنون که اومدی.
حیف نیست تو فدای من بشی.
حیف به خدا.
خیلی دوست دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد