سکوت صبح

**یه خلوت بزرگ واسه یه دل کوچیک**

سکوت صبح

**یه خلوت بزرگ واسه یه دل کوچیک**

دلتنگی

همه دلتنگی ها یه طرف دلتنگیه غروب جمعه هم یه طرف

عالمی داره واسه خودش حتی دلم نمیاد که بخوابم !

دلم می خواد گذر ثانیه ها رو ببینم فکر میکنم اینطوری راحت تر میگذره

آخه وقتی ببینن یه جفت چشمِ منتظر داره اینجوری نگاشون میکنه بالاخره از رو میرن و سعی میکنن زودتر دور بشن

ساعت چیز خوبیه ولی همیشه اون ثانیه شمارشه که دل آدم رو میلرزونه

جالب اینجاست که همیشه هم برعکس عمل میکنه

اگه عجله داشته باشی و بخوای زودتر بهش برسی اونقدر کند میره که فکر میکنی اگه سالها بیان و برن این ثانیه ها حرکت نمیکنن

اگه هم دلت نخواد بهش برسی ! فکر میکنی ثانیه ها دارن دنبالت میکنن

کاش میشد وقتی میخوای بهش برسی ثانیه ها هم باهات هم قدم بشن.

نقاشی خدا

اگه میتونستم خدا رو نقاشی کنم حتماً این کار و میکردم آخه

اونموقع دیگه همیشه پیشم بود و من دیگه نمی تونستم حتی اگه

خودمم بخوام فراموشش کنم !!


من می رم

اگه رفتن من چاره کاره من می رم

اگه اخم های تو صورتت دنبال یه نگاهه من می رم

اگه اشکای چشات از فراق یاره من می رم

اگه بود و نبودم برات فرقی نداره من می رم

اگه کار دلت رو به زواله من می رم

اگه انجام آرزوهات برام محاله من می رم

...