سکوت صبح

**یه خلوت بزرگ واسه یه دل کوچیک**

سکوت صبح

**یه خلوت بزرگ واسه یه دل کوچیک**

امسال هم داره میره یعنی داری بزرگ میشی

یعنی داری پیر میشی یعنی داری به

نه دیگه این یکی رو بی خیال میشم

نمیدونم چرا اینقدر ازش وحشت دارم

البته یه دلیل بد میتونه داشته باشه

و اون هم .

نه بابا بی خیال این یکی هم میشم..

این چیزا اونم برای شروع یه سال دیگه اومد نداره (به قول معروف)

فردا هم برای انجام یه کار کوچیک باید برم دانشگاه ولی به امید خدا دیگه

روز آخره !!(الحمداله)

راستش عازم جنوبم  روز دوم عید میرم.
قراره با کاروان های راهیان نور برم خوزستان و خرمشهر و بعبارتی «شلمچه»!!

هیچوقت نمیخواستم برم اونجا و اجازه هم نداشتم که برم ولی ایندفعه یه حس دیگه ای

دارم به بهونه ی بودن با دوستام میخوام برم ببینم اونجا چه خبره !!!

چرا میگن مثل دریا میمونه!!! من عاشق دریام ولی فکر نکنم که عاشق

حالا باید ببینیم خدا چی میخواد

 

گفتم شاید ندیدنت بتونه تو رو از خاطرم دور کنه
دیدم ندیدنت فقط می تونه کورم کنه !
گفتم صدات رو نشنوم شاید تو از یادم بری
دیدم تو گوشم جز صدات نیستش صدای دیگری!
ندیدن و نشنیدنت عشقت رو از دلم نبرد
فقط بی تو دل پرپر شد و گم شد و مُرد

محبت را از درخت بیاموز که حتی سایه ی خود را از هیزم شکن هم دریغ نمی کند .

از اینکه یه مدت نبودم شرمنده
راستش یه ویروس کله گنده افتاده بود
به جونه سیستم تا جایی که کنترل
باز و بسته شدن پنجره ها رو هم به دست گرفته بود!!!
یعنی هیچ کاری نمیتونستم بکنم
اونقدر هم گرفتار بودم که وقت نصب ویندوز جدید رو نداشتم
تازه امروز موفق شدم این کار و بکنم اما هنوز هیچ برنامه ای
ندارم
امیدوارم تا فردا ذهنم به جوش بیاد !!! تا از شرمندگیه همه ی
دوستای خوبم دربیام

گاهی وقتها چه ساده مثل عروسکا میشیم

نه لبخندی میزنیم نه شکایتی میکنیم و نه

فقط احمقانه سکوت میکنیم…

عشق یعنی لایق مریم شدن

عشق یعنی با خدا همدم شدن

عشق یعنی جام لبریز از شراب

عشق ینی تشنگی ، یعنی سراب

عشق یعنی خواستن و له له زدن

عشق یعنی سوختن پرپر زدن

عشق یعنی سالهای عمر سخت

عشق یعنی زهر شیرین بخت تلخ

به 3 چیز اعتماد نکن:

به دل ، به وقت ، به عمر

دل رنگ پذیره

وقت در تغییره

عمر در تقصیر